01. Všeobecné ustanovenia

Správcom osobných údajov podľa čl. 4 odst. 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len „GDPR“) je Monika Répassyová M.R.   (ďalej len „Správca“)

Kontaktné údaje správcu:

Osobné údaje sú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe. Identifikovateľná fyzická osoba je fyzická osoba, ktorú je možné priamo alebo nepriamo identifikovať pomocou identifikátora, ako je meno, identifikačné číslo, lokačné údaje, sieťový identifikátor, alebo pomocou jedného alebo viacerých špecifických prvkov identity tejto fyzickej osoby.

Správca nemenoval konkrétneho poverenca pre ochranu osobných údajov.

02. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

Správca spracováva osobné údaje, ktoré mu poskytli klienti alebo ktoré získal od klientov na základe rezervačného systému:

  • Meno a priezvisko, e-mailová adresa, adresa bydliska, telefónne (mobilné) číslo, dátum narodenia, bankový účet.
  • Správca spracúva vyššie uvedené identifikačné a kontaktné údaje za účelom spracovania rezervácie.

03. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

  • Splnenie objednávky (rezervácie) medzi klientom a správcom podľa čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR.
  • Splnenie právnej povinnosti správcu podľa  čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR.
  • Záujem správcu na poskytovaní priameho marketingu (špeciálnej ponuky, obchodné oznámenie , newsletttery) podľa čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, alebo zasielanie obchodných oznámení a prevádzkovanie ďalších marketingových aktivít.
  • Vybavenie rezervácie zaslanej zákazníkom a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo vzťahu medzi zákazníkom a správcom. Pri zadávaní objednávky sú požadované osobné údaje nevyhnutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno, priezvisko, adresa, kontaktné údaje). Poskytnutie osobných údajov je nevyhnutnou požiadavkou pre uzatvorenie zmluvy o prenájme produktu a vybavenie objednávky, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné objednávku (rezerváciu) uzatvoriť ani správcom vybaviť.
  • Plnenie zákonných povinností voči Slovenskej republike.

04. Doba uchovávania údajov

Správca uchováva osobné údaje:

  • Po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo vzťahu medzi klientom a správcom, uplatnenie nárokov z tohto vzťahu (po dobu 15 rokov od ukončenia objednávky).
  • Po dobu odvolania súhlasu so spracovaním osobných údajov pre marketingové účely, maximálne 1 rok, pokiaľ sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.
  • Po uplynutí doby uchovávania správca osobné údaje vymaže.

05. Príjemcovia osobných údajov

Príjemcovia osobných údajov sú osoby:

  • Osoby, ktoré sa podieľajú na dodávkach tovaru, služieb, platbách, podľa zmluvy.
  • Osoby zabezpečujúce prevádzku rezervačného systému a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkou rezervačného systému.
  • Osoby poskytujúce marketingové služby.
  • Právca nemá v úmysle predávať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ)  alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia poštových / cloudových služieb.

06. Spracovatelia osobných údajov

  • Spracovanie osobných údajov vykonáva správca a prípadne ďalší poskytovatelia softwarových služieb a aplikácií pre spracovanie, ktoré správca v súčasnej dobe nevyužíva.

07. Práva zákazníkov

Za podmienok stanovených v GDPR majú zákazníci:

  • Právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa článku 15 GDPR.
  • Právo na opravu osobných údajov podľa článku 16 GDPR a prípadne na obmedzenie spracovania podľa článku 18 GDPR.

  • Právo na výmaz osobných údajov podľa článku 17 GDPR.

  • Právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa článku 21 GDPR.

  • Právo na prenositeľnosť údajov podľa článku 20 GDPR.

  • Právo odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov, a to poštou na kontaktnú adresu alebo e-mailom na e-mailovú adresu správcu uvedenú v týchto Zásadách ochrany osobných údajov.

  • Zákazníci majú právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, pokiaľ majú podozrenie, že boli porušené ich práva na ochranu osobných údajov.

08. Podmienky zabezpečenia osobných údajov

  • Správca prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
  • Správca prijal technické opatrenia k zabezpečeniu uložených dát a uloženie osobných údajov v listinnej podobe.
  • Správca prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup iba ním poverené osoby.

09. Záverečné ustanovenia

  • Odoslaním objednávky z online rezervačného formulára klient potvrdzuje, že sa zoznámil so zásadami ochrany osobných údajov a že ich v plnom rozsahu prijíma.
  • Zákazník súhlasí s týmito podmienkami zaškrtnutím políčka súhlasu prostredníctvom online rezervačného formulára. Zaškrtnutím políčka súhlasu klient potvrdzuje, že si prečítal zásady ochrany osobných údajov a že ich v plnom rozsahu prijíma.
  • Správca je oprávnený tieto podmienky meniť. Novú verziu zásad ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň zašle novú verziu zásad ochrany osobných údajov klientovi na adresu, ktorú klient oznámil správcovi.